09 apríla 2021

Nátierka s medvedím cesnakom

A zase medvedí cesnak, veď keď ho mám v komore plnú misku a ďalší mi rastie na záhrade, tak ho musím naplno využiť.

Rýchlo hotová, jednoduchá nátierka výborná na chleba, bagetku, na raňajky či desiatu. Skrátka, nátierky mám rada a pripravujem ich často. Medvedí cesnak je len tá povestná čerešnička na torte.



                                                                           

Čo budeme potrebovať:

smotanovú nátierku
2 lyžice kyslej smotany
hrsť nakrájaného medvedieho cesnaku
2 lyžice rozmixovaného medvedieho cesnaku
soľ


Túto nátierku som pripravila z toho čo som mala v chladničke. Použila som smotanovú nátierku ktorú som rozriedila dvoma lyžicami kyslej smotany.

Časť medvedieho cesnaku som rozmixovala ako základ pre koláč ktorý sa chystám piecť. 

Asi dve lyžičky rozmixovaného cesnaku som pridala do nátierky a pridala som aj za hrsť nakrájaného .
A už stačí len zamiešať, osoliť a nátierka je hotová a pripravená natrieť na chlieb.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára