02 mája 2015

Zapečená treska so špenátom a zemiakmi


upršané, sychravé počasie nás donútilo sedieť cez predĺžený víkend doma... mali sme trochu iné plány tak som ani moc neuvažovala nad varením, pohľad z okna nám ale naše plány prekrížil a tak som prekutrala mrazák a upiekla jedlo ktoré mám veľmi rada - rybu, špenát a zemiaky zapečené spolu, je to rýchlovka jediné čo treba spraviť je predvariť zemiaky, potom už stačí všetko naskladať do pekáčika - naspodok filety z tresky, nato vrstvu mladého čerstvého špenátu (mám ho na balkóne v hrantíku), cesnak na plátky, predvarené zemiaky nakrájané na kolieska, samozrejme všetko osoliť a okoreniť, vrch potrieť kyslou smotanou a šup na 15 minút do rúry... ak by som použila surové zemiaky musela by som to piecť aspoň 45 minút no a to by zas nebolo moc dobré pre rybku, tej celkom stačí 10-15 minút




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára