31 júla 2019

Bravčové pečené na zemiakoch a cukete - obed z jedného hrnca.

A zas tá cuketa! lamentuje môj muž a ja lamentujem, že kto má v tomto teple variť. Tak aby som aj rýchlo navarila, aj cuketu minula, spravila som obed do jedného malého pekáčika. Strčila som ho do rúry a ušla z rozhorúčenej kuchyne.
Obed sa podaril. Ja som bola spokojná, že som navarila s minimom námahy a môj muž si ani nevšimol, že má na tanieri cuketu.







Čo budeme potrebovať:

plátky bravčovej krkovičky
zemiaky
cuketu
cibuľu
soľ
mleté čierne korenie
rascu


Zemiaky očistíme, nakrájame na plátky, osolíme orascujeme, pokvapkáme olejom, premiešame a uložíme ich na dno pekáčika.
Na zemiaky naukladáme kolieska cibule.
A na vrch kolieska cukety. Použila som úplne mladú preto som ju dala aj so šupkou.
Zase trochu osolíme a okoreníme.
Vrch pokvapkáme olejom.

Plátky krkovičky narežeme aby sa nekrútili, osolíme, okoreníme a položíme na zeleninu. 
Pekáčik vložíme do rozohriatej rúry na 250°C a zapečieme asi 10 minút, potom pekáčik zakryjeme, zmiernime teplotu na 200°C a pečieme asi 30 minút. Skontrolujeme a ak je mäso mäkké necháme ešte chvíľu zapiecť.
Podávame so zeleninovým šalátom alebo dresingom.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára