18 decembra 2018

Pečenie vianočných medovníkov - rok 2018


8.decembra 2018.


A zas sme o rok starší a znovu sme sa zišli celá rodina pri pečení vianočných medovníčkov.
Cesto som zamiesila v stredu a v sobotu sme piekli. O týždeň sme sa stretli znovu aby sme medovníčky ozdobili.

Ak hľadáte recept na medovníčky, osvedčený  recept nájdete TU.



Naša najmladšia Matilda má už 3 roky a všetko čo sa odohráva v kuchyni ju veľmi baví. Najradšej umýva riady. Teraz sa ale s chuťou pustila do vykrajovania a za stolom bola prvá.


Tento rok som schovala všetky zvieratkové vykrajovačky nachystala som plnú krabicu vianočných vykrajovačiek a nikto si nesťažoval. Naši dvaja najstarší, Jerguško a Agátka sa hneď pustili s chuťou do práce a Júlinka ich pozorne sledovala či to robia dobre. 


A pri práci sme si aj zaspievali. Vianočné aj nevianočné pesničky. A Júlinka nám zaspievala celý škôlkársky repertoár.

Pri práci pomáhala aj mama Zuzka.








Napečené perníčky putovali do plechovíc a o týždeň znovu na stôl. 

Všetky sme ich povykladali, ja som urobila polevy, rozložili všetky ozdôbky čo sme doma mali a baby sa pustili do práce. 

Tentokrát sme boli len my štyri - Agátka, Matilda, ich mama Paulínka a ja, ale ja som varila obed a baby ozdobovali. 

A náramne im to išlo od ruky. Farebné sypanie bolo nasypané všade, na stole aj pod stolom, čomu sa tešil náš Ozzy a Matilda mala s toho ohromnú zábavu. 





 Baby sa naozaj činili  - tohto roku budeme mať naozaj farebné Vianoce.


a takto nám naše deťuchy za rok podrástli





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára