07 mája 2020

Krémová nátierka s mladým špenátom


Špenát sadím každý rok. Je to prvá zelenina ktorú môžem na jar pozbierať ako prvú. Vždy som ju pestovala na balkóne v truhlíku.
Presťahovali sme sa do domčeka a ja som si začala budovať bylinkovú záhradku. A špenát nesmel chýbať. Utešene rastie a ja ho s radosťou pretŕham. Nič nevyhadzujem, všetko zužitkujem. Na nátierky, na slané koláče.








Čo budeme potrebovať:
maslo
tavený syr
vajíčka uvarené na tvrdo
lyžica kyslej smotany
mladý špenát
soľ

Príprava nátierok je jednoduchá záležitosť. Stačí otvoriť chladničku a vybrať všetko čo sa nám bude hodiť. Ja som našla zvyšky tavených syrov, pridala som maslo a spolu  som ich vymiešala, len tak vidličkou. Pridala som trochu kyslej smotany na zriedenie a trocha soli na chuť. 
Do tejto peny som už len zľahka primiešala uvarené vajíčka a mladé špenátové listy nasekané na jemno. 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára