28 februára 2022

Čo som varila - február 2022

24. februára 2022 - Teplý zemiakový šalát
základ tohto šalátu sú zemiaky uvarené v šupke a ešte teplé ošúpané.
Pridala som cibuľu, paradajky, klobásku, kyslú smotanu,
horčicu ale pridať môžete čokoľvek čo máte v chladničke.
Podobný 
recept nájdete TU

23. februára 2022 - Pomarančový džem
tak toto je moja láska. Robím džemy a rôsoly zo všetkého
dostupného ovocia. Mám rada jahodový, čerešňový
alebo egrešový ale pomarančový je naj, naj, najlepší. 
Recept nájdete TU

18.februára 2022  
Bravčový plátok dusený na slaninke a šampiňónoch, 
pečené zemiaky a volské oko 
takéto jedlá mám veľmi rada. Pokiaľ sa upečú zemiaky 
v rúre, mäso je hotové. Je to jednoduché, rýchle a chutné.

13. februára 2022 - Vysmážaný hermelín
vždy keď si rodina rozkáže vysmážaný syr, ja si vysmažím Hermelín
alebo Encián. K tomu domáce hranolky, tatarská omáčka, zelenina.
10. februára 2022
Bravčové plecko dusené na dubákoch, šťuchané zemiaky
1.februára 2022 - Knedľa vo vajíčku 
tak toto je úplná klasika. Keď zostane knedľa z nedeľného obeda,
asi to pozná každý.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára