29 decembra 2018

Rybacia nátierka


Po vianočnom prejedaní sa žiada niečo jednoduché a ja som dostala chuť na rybaciu nátierku. 
V mrazáku som mala ešte kúsok tresky tak som urobila celkom jednoduchú nátierku. Výhodou takejto nátierky je, že ju môžete pripraviť aj zo zvyškov pečenej alebo dusenej ryby čo ste mali k obedu. A chutná večera je na stole.






Čo budeme potrebovať:

400g filety z bielej ryby, ja som použila tresku
200g mrkvy
100g  cibule
4 lyžice majolky
2 lyžice kyslej smotany
1 lyžičku citrónovej šťavy
soľ a mleté čierne korenie

Ja takéto nátierky robím od oka, veď kto by to už vážil. 


Rybie filety uvaríme v osolenej vode, varíme asi 10 minút. Vodu scedíme a rybu necháme celkom vychladnúť. Potom ju pomocou vidličky rozmrvíme, pridáme na jemno nastrúhanú mrkvu a nadrobno nakrájanú cibuľu. 
Pridáme majolku a kyslú smotanu a zamiešame.  Osolíme a okoreníme. Nakoniec ochutíme citrónovou šťavou. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára