31 mája 2022

Čo som varila - máj 2022

19. mája 2022 - Hovädzie rezne naopak, cestovina
 toto je recept z mrazničky.  Keď som pred časom robila rezne naopak,
jedli sme ich dva dni a ešte zostalo, tak rezne putovali do mrazničky.
Dnes som ich vybrala zohriala na kastrólku, prirobila šťavu
a do horúcej som vysypala cestoviny, priliala trochu horúceho vývaru
a  pod pokrievkou varila asi 10 minút.
Takto pripravené cestoviny boli vynikajúce.    
recept je TU

15. mája 2022 - Pečené kuracie stehná, plnka, zemiaky
všetko pekne spolu v jednom hrnci. Najskôr upečené horné
a dolné kuracie stehná, potom pridaná plnka a všetko spolu zapečené.
Na záver som pridala uvarené zemiaky aby sa ochutili vo výpeku.
15. mája 2022 - Perníkový koláč
14. mája 2022 - Ruská zmrzlina
tento recept je ešte z čias socializmu keď v obchodoch nebol veľký
výber zmrzlín a nám neostávalo nič iné len si dobrú zmrzlinu
urobiť doma.Túto som robila na prianie manžela.
14. mája 2022
Polievka kyslá fazuľová so strateným vajcom
dobrá hustá sýta polievka ktorá sa nikdy nepreje.
Ako uvariť stratené vajce 
nájdete TU
13. mája 2022
Polievka z májoviek s krupicovými haluškami
 májovky sme dostali, sú to úžasné hríby
a polievka z nich je taká malá slávnosť na tanieri 
10. mája 2022 - 
Slivkové gule zo zemiakového cesta    
recept je TU
7. mája 2022 -
Hovädzí guláš

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára