30 apríla 2022

Čo som varila - apríl 2022

27.4.2022 - Cesnakový posúch so slaninou
 pečiem veľmi často a s rôznymi obmenami .
U nás je to náhrada za chlieb 
recept nájdete TU

25. apríla 2022 - Karfiolový nákyp
obľúbené jedlo môjho muža. Tentokrát v bezmäsitej verzii. 
recept je TU

24.apríla 2022 - Pečeňové knedličky do polievky 
robila som z hovädzej pečene.
Robím vždy viac a zamrazujem, 
recept nájdete TU

21. apríla 2022 - Špekačky s fazuľou na čiernom pive
toto je taká mužská záležitosť, mali sme brigádu a chlapi
sa nevedeli dojesť Recept nájdete TU

17. apríla 2022 - Veľká Noc
veľkonočná tlačenka recept je TU
studená misa pre šibačov

slivkové koláčiky z kysnutého cesta TU je recept

15. apríla 2022 - Veľkonočné keksíky
piekla som podľa receptu na Citrónové keksíky,
len som použila iné formičky, zajačikov, kačičky, kravičky... 
Recept nájdete TU

10. apríla 2022
Zemiakové placky s medvedím cesnakom a soté z kuracieho mäsa
tieto placky robím tak ako robím zemiakové placky len pridám rozmixovaný
medvedí cesnak. Pečiem na dolkárni, placky sú malé, pekné okrúhle
a krásne zelené

6. apríla 2022
 
Špagety s paradajkovou omáčkou a medvedím cesnakom
sezóna medvedieho cesnaku začala, my ho máme na záhrade
a ja ho pridávam všade kde sa dá.

4. apríla 2022
Pečené bravčové mäso, smotanová omáčka so šampiňónmi,
špenátové halušky
 
od nedele mi zostalo pečené mäso, stačilo dorobiť omáčku a halušky.

1. apríla 2022 Hovädzia pečeň, kuracie prsia s ryžou
mám rada kombináciu pečene s kuracím mäsom
ale s hovädzou pečeňou som túto kombináciu robila prvý krát.
Opekám a potom dusím na cibuli a pridávam aj jablká. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára