31 marca 2022

Čo som varila - marec 2022

27. marca 2022 - Bravčové pečené, kapusta, knedľa
ďalšia klasika ktorú milujeme



26. marca 2022 - Oškvarkové tyčinky
sú to vlastne oškvarkové pagáče len mne sa nechce vykrajovať,
tak cesto nakrájam na pásiky. Je to raz dva hotové a hlavne
nezostanú žiadne skrojky. 
Recept je TU

21.marca 2022
Čevapčiči, varené zemiaky, tatarská omáčka, horčica a cibuľa
presne ako to má byť a ako to máme radi. Recept nájdete TU.


21. marca 2022- dvojfarebné Maffiny 
deťom len tak do ruky a mne ku kávičke.
Recept na základné cesto nájdete TU, môžete ho ľubovoľne
dopĺňať a kombinovať s ovocím, čokoládou, nutelou, orechmi...

20.marca 2022 - Huspenina
tak, tá sa varí každý rok minimálne 1x.
Varí ju manžel a robí jednu iba 
pre mňa, len čistý vývar
a krásne chudé mäso. Recept nájdete TU
 

19.marca 2022 - Polievka šošovicová kyselá

19. marca 2022 - Buchty so slivkovým lekvárom
 úplná klasika. Čo sa nezje na obed, dojedá sa na večeru. 
Recept nájdete TU

16. marca 2022 - Špagety s paradajkovou omáčkou
špagety robím dosť často a väčšinou k nim robím jednoduchú
paradajkovú omáčku. Ako základ použijem lúpané paradajky
vlastnej výroby 
(recept je TU) a pridám šampiňóny, fazuľu z konzervy
alebo cícer, cesnak, bazalku, štipku cukru, korenie. 
9.marca 2022 - Zapekaný karfiol
alebo tiež karfiolový nákyp, ja ho robím zo zemiakmi 
ale aj bez zemiakov, zo šunkou alebo údeným 
ale robím aj čisto bezmäsitú verziu Recept nájdete TU


6.marca 2022 - Guláš z muflóna
tento skutočne úžasný guláš varil môj muž, ja som už len odfotila.
Ja som urobila knedľu a upiekla rožky aby si každý mohol vybrať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára