14 októbra 2022

Placky s kuracím mäsom

 

Zostali mi dve kuracie prsia, nechcela som ich mraziť a na večeru pre šiestich je to dosť málo. Tak som si vymyslela kuracie placky a nielenže sme sa všetci najedli, ale ešte aj zostalo. 






Čo budeme potrebovať: 

kuracie prsia
soľ
korenie na kura

asi 300 ml mlieka
1-2 vajcia
4 lyžice hladkej múky
2 lyžice ovsených vločiek
1 veľký nastrúhaný zemiak
soľ
sézamové semienka


Kuracie mäso nakrájame na menšie kúsky. Pokvapkáme olejom, posolíme a okoreníme. Ja som použila koreniacu zmes na kura. Zamiešame a odložíme na kuchynskú linku. Nie do chladu.



Pripravíme si cestíčko. Z mlieka, vajíčka a múky vymiešame kašičku ako na palacinky. Pridáme ovsené vločky, osolíme a okoreníme. Odložíme asi na 20 minút.                                                        Potom pridáme nastrúhaný surový zemiak, sézamové semienka a kuracie mäso. Premiešame a môžeme vysmážať. Ja si vždy vymažím jednu malinkú placku, ochutnám a podľa potreby dochutím.

Placky smažíme na dolkárni. Vysmažíme tak krásne zlatisté pampúšiky v ktorých sa po prekrojení skrýva tajomstvo - mäkké, šťavnaté kúsky kuracieho mäsa.                                                                                     



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára