11 decembra 2015

Kakaové mesiačiky





tieto koláčiky sú dobré len tak poliate čokoládou ale svedčí im aj dobrý ríbezľový džem 













Čo budeme potrebovať:

400g hladkej múky
150g práškového cukru
120g mletých orechov
320g masla
3 lyžice kakaa
2 lyžice rumu

a ešte:
ríbezľový džem
čokoládová poleva tmavá a biela
mandle

zo všetkých surovín vymiesim nelepivé cesto, zabalím ho do fólie a šupnem na hodinku do chladničky
vyvaľkám ho na cca 3mm a vykrajujem mesiačiky - alebo hocičo iné
pečiem na 180°C cca 10 minút
vychladnuté zlepujem ríbezľovým džemom a ozdobím čoko polevou
ja som ich ešte kombinovala spolu s mesiačikmi z lineckého cesta, čiže spolu tmavý a bledý mesiačik...

2 komentáre:

  1. Áááá, parádne sú ! Vezmem si recept, s dovolením :-). Evka, strašne mi pripomenuli mesiačiky, ktoré som raz robila zo Života...Tam sa robila ešte nejaká piškótovo-kávovo-nejaká vrstva, ktorá sa ríbezľ. džemom prilepovala k tým spodným a potom do čokolády.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som zas minule (rok-dva dozadu) robila guľky zo zvyškov cesta ale nerobila som guľky ale tvarovala som mesiačiky a kládla som ich na tieto mesiačiky z cesta a celé som to zaliala čokoládou a dobré to bolo :-)

    OdpovedaťOdstrániť