17 augusta 2017

Kuracie špízy v cuketovom cestíčku



U nás v jednom kuse frčí cuketa či už sa to tomu môjmu páči alebo nie. Ale toto jedlo mu chutilo pretože som spojila cuketové "skoro" placky s mäsom a to on môže. Ako ináč, piekla som na plechu, tak to bola celkom rýchlovka.







Čo budeme potrebovať:
kuracie prsia, soľ

na cestíčko:
mlieko
vajce
hladkú múku
za hrsť ovsených vločiek
cuketu
cesnak
soľ
mleté čierne korenie 
mletý kmín 
petrželenovú vňaťku
a kto chce môže pridať aj nastrúhaný zemiak

cestíčko som zarábala od oka
trochu mlieka, vajíčko a múku som vymiešala na riedku kašičku, asi ako na palacinky, pridala som za hrsť ovsených vločiek, ja ich dávam skoro všade, potom nemusím dávať veľa múky

pridala som nastrúhanú a mierne odšťavenú cuketu, pretlačený cesnak, soľ, korenie a zamiešala cestíčko

Na rozpálenom oleji som upiekla malinkú placku, ochutnala a tentoraz sa mi podarila na prvýkrát dosiahnuť tá správna chuť. Inak ak treba, teraz je tá správna chvíľa na dochutenie. Ak chcete pevnejšie cestíčko pridajte ešte jeden nastrúhaný zemiak.

Kuracie mäso nakrájame na tenké pásiky a napichneme ich na špajdlu, osolíme.
Špíziky namočíme v cestíčku a vysmažíme v oleji. Ja som si ich len prudko predsmažila, uložila na plech a spolu s hranolkami dopiekla v rúre.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára