13 júna 2013

Müsli muffiny

 
Dlho som odolávala módnej vlne muffiniek, ale keď som upiekla prvý krát prepadla som ich čaru nadobro a to nehovorím o mánii kupovať muffinkové plechy :-) 
toto je jeden z mojich obľúbených receptov...




Čo budeme potrebovať:

250g múka hladká
2 lyžičky prášku do pečiva
100g cukru
1 bal. vanilkového cukru
180g müslli  ovocné 
125 ml mlieko
150ml jogurt biely
1 vajce
125g maslo



Tak ako je pri muffinách dobrým zvykom, všetky sypké a všetky tekuté suroviny zmiešame každé pekne zvlášť.... čiže -  múku, prášok do pečiva, cukor, vanilkový cukor a musli dáme do misky a zamiešame. Ja som použila müsli s kúskami ovocia a orechami. Mlieko, jogurt, vajíčko a rozpustené maslo vyšľaháme metličkou a spojíme so sypkou zmesou.




rovnomerne rozdelíme do košíčkov. Tento recept je na jeden muffinkový plech, čiže 12 ks a upečieme na 180°C zhruba 25-30 minút

upečené necháme 2-3 minútky vo forme, potom ich vyberieme a necháme vychladnúť,
sú fakt výborné.... 
keď som ich piekla prvý krát, myslela som si, že budú iba pre mňa ale ani som sa neobzrela a už mi polovicu zjedol dedko a ešte si pochvaľoval, že aké sú výborné :-)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára