01 júla 2013

Tofu so šampiňónami, pórom a zázvorom



Tofu raz začas v našej rodine môže byť :-) ako hovorí môj muž, raz do roka stačí... ale takto pripravené chutí aj jemu...












Čo budeme potrebovať:
1 bal.tofu
3 lyžice sójovej omáčky
200ml zeleninového vývaru
1 lyžička solamylu
cesnak
pór
šampiňóny čerstvé alebo z konzervy
zázvor


Tofu, ja som použila obyčajné biele, pokrájame na kocky, alebo hocijako ináč, výdatne zalejeme sójovou omáčkou a cca 2 dl zeleninového vývaru. Ja som si ho pripravila z kocky. Tofu sa nám marinuje a my si zatiaľ nakrájame zázvor na pásiky, pór na kolieska, cesnak nasekáme nadrobno a nachystáme si šampiňóny, lepšie sú čerstvé ale dobre poslúžia aj z konzervy


Na oleji osmahneme šampiňóny, pridáme zázvor a cesnak a rýchlo orestujeme, pridáme tofu a pór, marinádu si odložíme. Všetko robíme len veľmi krátko, maximálne 10 minút. Na záver pridáme marinádu v ktorej sme rozmiešali lyžičku solamylu a už len prevaríme a odstavíme z ohňa. Podávame s ryžou.
















Robievam tofu aj s čerstvými aj so sterilizovanými šampiňónmi... s čerstvými je lepšie, so sterilizovanými rýchlejšie pripravené...



4 komentáre:

  1. Evi ty sa nevyžívaš len vo varení, ale aj v aranžovaní a fotení...nádherná pastva pre oči :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veru vyžívam, máš pravdu... ale veď u teba je to to isté, si myslím :-)

      Odstrániť