26 marca 2019

Kuracia nátierka s jablkom


Kombináciu kuracie prsia a ovocie mám celkom rada. Veď kto by si nepamätal nedeľné obedy keď mama upiekla kurča k tomu ryžu a kompót. Najradšej som mala marhuľový. 
Teraz som vyskúšala kombináciu kuracích pŕs a jablka. Vznikla z toho celkom príjemná nátierka. Mierne sladkasto kyselkavá s vôňou po jabĺčku. 










Čo budeme potrebovať:

100 g uvarených kuracích pŕs

140 g masla

50 g nastrúhaného tvrdého syra

50 g smotanového syra

100 g nastrúhaného jablka

lyžicu kyslej smotany

soľ




Najskôr dáme do vriacej osolenej vody uvariť kuracie prsia. Nevaríme dlho. Len asi 10 - 15 minút tak, aby boli po prekrojení biele.



Uvarené, vychladnuté prsia nakrájame na drobno, pridáme zmäknuté maslo, nastrúhaný tvrdý syr, smotanový syr a nastrúhané jablko. Ja som ho strúhala aj so šupkou, ale tá šupka bola dosť tvrdá, ani ju poriadne nepostrúhalo tak som z nej väčšinu aj tak vyhodila. Asi záleží aj od odrody.

Všetko spolu som rozmixovala ponorným mixérom, pridala som lyžicu kyslej smotany na rozriedenie a osolila. 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára