05 augusta 2014

Sendvič so steakom a červenou cibuľkou

keď manžel odíde pracovne na pár dní z domu buď nevarím  vôbec a užívam si nič nerobenie, alebo si uvarím niečo čo mám rada len ja... toto je ten druhý prípad... niežeby to nezjedol ale frfle, že nato nemá zuby a on by radšej mäso s omáčkou :-)
a tak keď som zistila, že nemám doma ani kúsok chleba a do obchodu sa mi nechcelo bolo rozhodnuté, zvlášť keď mi v chladničke ostal kúsok naloženej sviečkovice od včera...




Bagety:
300g múka hladká  *  100g múka špaldová celozrná  *  50g múka pšeničná chlebov
50g ovsené vločky  *  300-350 ml vlažnej vody  *  1/2 kocky droždia  *  1 lyžička soli
Dresing:
2 lyžice majonézy  *  2 lyžice kyslej smotany  *  1 lyžica kremžskej horčice
1 lyžička medu  *  soľ  *  mleté čierne korenie  *  citrónová šťava
Steak:
hovädzia sviečkovica  *   korenie štyroch farieb  *  soľ  
červená cibuľa


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára