28 augusta 2015

Kuracie krídelká s dusenou zeleninou a ryžou

Dostala som chuť na rizoto, len také obyčajné so zeleninou, lenže čo je dobré pre mňa nemusí byť dobré pre toho môjho... tak som prehrabala mrazák, našla štyri kuracie krídelká a pretože sa mi v tomto teple nechcelo púšťať rúru a kvôli štyrom krídelkám sa to fakt neoplatí, tak som ich jednoducho podusila a dobre som urobila... chutilo mne, chutilo mužovi a chutilo aj nášmu Ozzymu ktorému sa ušli kostičky...



najskôr som podusila zeleninu - mrkvu, hokaido, šapiňóny, keď bola zelenina skoro hotová pridala som umytú ryžu, osolila, okorenila, podliala vodou a nechala dusiť pod pokrývkou
keď bola ryža hotová pridala sa trochu brokolice a už som to nechala len dôjsť

medzitým som robila aj krídelká
na suchej panvici som osmažila na pásiky nakrájanú slaninku, keď pustila masť pridala som cibuľu a dusila pod pokrývkou až do zmäknutia
kuracie krídelká som osolila, okorenila a osmažila na cibuľovom základe, podliala vodou a dusila
na záver som šťavu mierne vydusila, dochutila a naložila do misiek...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára