01 septembra 2015

...a už zase rastú !!!

           v sobotu prišiel môj muž domov s tým, že stretol kamaráta ktorý si niesol v košíku hríby a že na Dubníku už rastú a tak v nedeľu ráno hor sa na hríby. Domov prišiel  s celkom pekným úlovkom - suchohríby a aj zo dva dubáčiky... to sa ale už zo všetkých strán valili zaručené správy, že rastú... všade okolo nás... to už môj muž nevydržal, sadol do auta a už ho nebolo, domov prišiel až o piatej podvečer a priniesol to čo som odfotila na prvom obrázku, parádny úlovok - hríby sú v mrazáku a tie najkrajšie sa ešte sušia... v utorok išiel zase, tentoraz aj zo synom, doniesol síce iba trochu (druhý obrázok) ale nakázala som mu aby nechal synovi, nech si on nazbiera... no a ja som navarila asi prvý krát v živote hríbovú polievku s mrveničkou a praženicu len so samých dubákov...



nedeľa 30.augusta 2015 - mega úlovok môjho muža


utorok 1.septembra 2015 krásne dubáky, dopraskané od sucha ale zdravé

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára