23 apríla 2017

Plnené kuracie prsia


Náš dnešný nedeľný obed bol taká pol hodinová rýchlovka. Mala som ešte plnú misku medvedieho cesnaku, nejaké syry v chladničke tak som to skombinovala a obed bol na svete.
Mala som tri kuracie prsíčka a tak som urobila tri kombinácie a aj keď som trošku experimentovala jednu kombináciu som spravila pre seba, ktorá to bola? čítajte recept a dozviete sa 









Čo budeme potrebovať:
kuracie prsia
soľ, korenie
strúhaný syr na posypanie
a

Kuracie prsia č.1
bryndza
medvedí cesnak 

medvedí cesnak nasekáme a zmiešame s bryndzou
kuracie prsia narežeme a do zárezov natlačíme bryndzu s medvedím cesnakom
solíme opatrne, bryndza je slaná dosť

Kuracie prsia č.2
mozarella
medvedí cesnak

kuracie prsia osolíme, narežeme a do zárezov povtláčame na kúsky nakrájanú mozatellu a medvedí cesnak

Kuracie prsia č.3
syr s bielou plesňou
jablko
vlašské orechy
medvedí cesnak

kuracie prsia osolíme, narežeme a do zárezov povtláčame na kúsky nakrájané jablko, syr napr. Encián, Hermelín a nasekané orechy



na plech si položíme pečiaci papier ktorý sme pokrčili a namočili vo vode, vodu vymačkáme, papier narovnáme a naň položíme naplnené kuracie prsia
ja som si papier poskladala tak aby mi vznikli priehradky lebo som plnila rôznymi syrmi a nechcela som aby sa mi chute premiešali
zľava do prava - 
1.) kuracie prsia s jablkom, Enciánom, orechami a medvedím cesnakom
2.) kuracie prsia s mozzarellou a medvedím cesnakom
3.) kuracie prsia s bryndzou a medvedím cesnakom

kuracie prsia som na plechu ešte posypala trochou syra a dala piecť na 180°C na 20 minút, potom som ešte raz posypala strúhaným syrom a dala pod gril asi na 8 minút
ja som spolu s mäsom piekla aj hranolky tak to bola ozaj taká rýchlovka, ale ako príloha môže byť aj ryža, zemiaková kaša...
no a ktorá je moja obľúbená kombinácia? tá s jablkom, to proste milujem, mäso s pečeným jablkom, pikantným syrom a chrumkavými orechmi
ak máte radi kombináciu mäsa a ovocia vyskúšajte




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára