29 mája 2018

Tortilly plnené zeleninou a avokádom

Plnené tortilly ako rýchle pohostenie vás nikdy nesklamú. 
Ja si tortilly kupujem a dávam ich zamraziť. Pokiaľ si nachystám náplň, tortilly sa rozmrazia, stačí ich opiecť a naplniť. 
Tentokrát som robila čisto zeleninové, len mužoví som pridala šunku, aby nefrflal, že on nie je zajac.









Čo budeme potrebovať:
tortilly asi 2ks na osobu
šalát listový
špenát čerstvý
paradajky
avokádo a pár kvapiek citrónu
syr strúhaný
olivový olej
soľ a bylinky
alebo akúkoľvek inú zeleninu ktorú máte práve doma, hlavne takú kombináciu ktorú máte radi
a ak máte doma chlapa tak aj šunku alebo zbytky pečeného mäsa od obeda


Tortilly dostať kúpiť klasické kukuričné ale aj ochutené. Ja som tentoraz použila klasické a špenátové.
Najskôr si nachystáme všetku zeleninu. Avokádo očistíme a nakrájame, pokvapkáme ho mierne citrónom aby nezhnedlo.
Tortilly nasucho opečieme a naplníme tým čo nám najviac chutí. Pokvapkáme olejom, posypeme bylinkami a zatočíme.
Ak budete jesť tortilly z taniera a príborom kľudne ich zatočte tak ako palacinku.
Ak ich ale budete jesť z ruky musíte ich zatočiť ako obálku aby vám náplň nevypadla von. A spodnú časť zabaliť do papiera. 
Takéto jedlo je výborné aj na výlet.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára