24 mája 2019

Nátierka z bryndze a mladého špenátu


Májová bryndza je vraj najlepšia. Neviem, nebývam pri salaši aby som mohla porovnávať. Napriek tomu mám bryndzu veľmi rada v každom ročnom období. 
Halušky a nátierka to sú dve jedlá kde bryndzu používam najčastejšie. 
Dnes som vyskúšala trochu inú nátierku. Na balkóne mi rastie špenát, tak ho používam kde sa dá. A spojenie bryndze so špenátom mi prišlo viac než úspešné.






Čo budeme potrebovať:

bryndzu
čerstvý špenát
pár strúčikov cesnaku
kvalitný olej - napr. ľanový
sézamové semienka

Postup je veľmi jednoduchý. Bryndzu so špenátom a trochou oleja rozmixujte na hrubo, alebo celkom na jemno, záleží čomu dáte prednosť. Pridajte pretlačený cesnak a zamiešajte.
Nátierku netreba nijako zvlášť ochucovať. Výrazná chuť bryndze a ostrá chuť špenátu celkom postačuje. Celkom na záver môžete nátierku posypať sézamovými semienkami, alebo aj ľanovými.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára