02 októbra 2015

Nátierka vajíčková s cottage syrom




na prvý pohľad zvláštna kombinácia - cottage syr a praženica, ale netreba sa báť, treba skúsiť... môj muž počas môjho fotenia zjedol všetko čo som nemala pred objektívom... 






Čo budeme potrebovať:

1 kelímok Cottage syru bez príchute
4 vajcia
lyžica masla
soľ
cibuľka jarná alebo pažítka

začínam mojou obľúbenou vetou - príprava tohto jedla je veľmi jednoduchá :-)
na masle urobíme praženicu a necháme ju mierne vychladnúť
pridáme cottage syr a zľahka zamiešame
môžeme pridať mladú cibuľku alebo pažítku 
natrieme na chlieb alebo bagetu a pridáme aj nejakú zeleninu

vyskúšajte - mne táto nátierka veľmi chutí a ak ju spravíte len tak na olovrant nakŕmite s ňou aj nečakanú návštevu detí a vnúčat...




2 komentáre:

  1. Je sa hneď po príprave, ešte mierne teplá, alebo odstáta ? Vyzerá výborne len predstava studenej praženice mi je čudná. Blížia sa vianoce a môj príspevok k štedrej večeri sú tri nátierky bez mäsa tak sa pomaly pripravujem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nátierka nie je horúca, prirodzene ochladne po zmiešaní so syrom, my ju jedávame teplú a ešte sa nestalo aby ostala, tak neviem či chutí aj úplne studená... tak tri vianočné nátierky to je pekná výzva :)

      Odstrániť